Fix áras javítás

A szolgáltatás feltételei

A szolgáltatás kizárólag annak díjának beérkezését követően indítható (az egyes bankok közötti átutalás átfutási ideje hosszabb lehet).

Szolgáltató jelen szolgáltatást egyéb megrendelésekkel szemben előnyben részesíti, így garantálja, hogy a kiszállás a szolgáltatás díjának beérkezését követően 15 napon belül megtörténik, kivéve, ha Megrendelő ennél későbbi időpontot kér. Szolgáltató vállalja továbbá, hogy a teljes javítást (pl. műhelybe szállítás szükségessége, alkatrészrendelés esetén) legfeljebb 15 napon belül elvégzi. Amennyiben a hiba megállapításakor világossá válik, hogy a javítás 15 napon belül nem elvégezhető, úgy Megrendelő jogosult a szerződéstől elállni. Utóbbi esetben a szolgáltatás díja visszautalásra kerül, az adott településre érvényes alapdíj levonásával.

Amennyiben egy munka jelen fix áras szolgáltatásként indult, azt a folyamatában nem lehet átváltani normál megrendelésre, illetve a normál megrendelés folyamatában nem váltható át fix áras szolgáltatásra.

A szolgáltatásra az ÁSZF-ben foglaltak érvényesek.

Amennyiben a helyszínen hiba nem jelentkezik, a szolgáltatás díja visszautalásra kerül, az adott településre érvényes alapdíj levonásával. Ebben az esetben Megrendelő kérheti a készülék műhelybe való beszállítását átfogó bevizsgálásra. Amennyiben a műhelyi bevizsgálás* során a hiba behatárolható, úgy a fix áron folytatódik tovább a javítási folyamat. Amennyiben a műhelyi bevizsgálás* során a hiba nem jelentkezik, úgy a szolgáltatás díja visszautalásra kerül az adott településre vonatkozó alap- és szállítási díj levonásával. A műhelyi bevizsgálásról jegyzőkönyv készül.

Szolgáltató jogosult a szerződéstől való elállásra abban az esetben, ha a készülék nem javítható, ahhoz alkatrész nem beszerezhető, vagy a javítás teljes valós szervizköltsége Szolgáltató számára jelentős többletköltséget jelent. Ebben az esetben a szolgáltatás díja visszautalásra kerül, az adott településre érvényes alapdíj levonásával.

A szolgáltatás díja nem kerül visszautalásra az alábbi esetekben:

  • Ha a hibát nem a készülék okozza (eldugult lefolyó, nem elegendő víznyomás, villamos hálózati hiba, stb.)
  • Ha Megrendelő az egyeztetett időpontban (intervallumban) nincs a címen, Szolgáltató a nem tud bejutni, és a második telefonos kapcsolatfelvétel (5 perc különbséggel) is sikertelen. (ÁSZF: 14. pont) Szolgáltató a címen várakozni még minimális ideig sem köteles!

A szolgáltatás a kiszállás egyeztetett napjáig lemondható, vagy időpontjának módosítása kérhető. Amennyiben Megrendelő a kiszállás napján, (vagy a kiszállást megelőző nap 18 óra után) bármilyen okból lemondja a szolgáltatást, úgy a szolgáltatás díjának 50%-a kerül visszautalásra. Ha Megrendelő az egyeztetett időintervallumon belül, vagy Szolgáltató kiérkezésekor mondja le a Szolgáltatást, úgy annak díja nem kerül visszatérítésre. Időpont módosítására a kiszállás napján ezen szolgáltatás keretein belül nincs lehetőség, új időpont kiadása csak a normál szolgáltatás és díjazás keretein belül lehetséges!

A szolgáltatásból kizárt márkák, típusok:

- Starlight
- Heinner
- Bush
- Ismeretlen (no name), vagy Magyarországon nem forgalmazott márkák
- Az egyes áruházláncok saját márkás termékei (Alcor, Tesco, stb.) 
- 8 évnél régebbi készülékek
- Szépséghibásként, szállítási sérültként eladott, vagy Outletből származó készülékek. (kivéve a Sziget Szerviz által értékesített felújított készülékek)

*a szolgáltatás keretein belül automata gépek esetén 5 teljes program lefuttatása (max. 40 °C-on), egyéb készülékek esetén 1 óra folyamatos üzemteszt számolható el.