Gyakran ismételt kérdések

Ezen a listán gyűjtöttem össze Ügyfeleim által leggyakrabban feltett kérdéseket, és válaszokat rá.

K: Hol található a szerviz?
V: Tahitótfalu, Kossuth Lajos u. 20. (Helyieknek: Önkormányzat utcája, a volt kocsma) Bejárat az épület melletti zöld  kapun, amin a cégtábla is van. Nyitvatartás, lásd: Kezdőlap.

K: Hogyan történik a munkafelvétel / kiszállás?
V: Történhet telefonon a 06 30 639-0681 telefonszámon előzetes időpontegyeztetés alapján, illetve a munkafelvétel felületen kitöltött űrlap segítségével. Ezt követően 24 órán belül fel foglak hívni, és egyeztetünk egy időpontot. Kisgép, illetve szórakoztató elektronikai termék munkafelvétele a szervizben történik nyitvatartási időben (lásd: főoldal), vagy beszállítás kérhető az adott településre vonatkozó szállítási díj ellenében (lásd: Díjtáblázat, .Szolgáltatási terület) .

K: Bankkártyával lehet fizetni a szolgáltatásért? 
V:  Igen.

K: Utólagosan banki átutalással lehet fizetni a szolgáltatásért?
V: Ezzel a fizetési móddal kapcsolatos eddigi rossz tapasztalatok miatt sajnos nem. Tudomásom szerint minden számlavezető banknál elérhető egy mobilalkalmazás, amivel azonnali átutalás kezdeményezhető. Ha ilyen alkalmazás rendelkezésre áll, akkor a javítás végeztével átutalással is teljesíthető a fizetés.

K: Nem veszi fel senki a telefont, vagy nem kapcsolható a telefonszám. Miért?
V: A megadott munkafelvételi telefonszám munkanapokon 8-18 óráig hívható. Ez nem kőbe vésett szabály, de ez időn kívül valószínűleg "nem kapcsolható" jelzést kapsz, vagy nem lesz válasz. Munkaidőn kívül javaslom az online munkafelvétel lehetőségét.
Miután egyedül viszem a szervizt, ezért előfordulhat, hogy nem tudom felvenni a telefont, pl. ha pont egy címen vagyok kint. Ilyen esetben szintén az online munkafelvételt javaslom. Amennyiben nem rejtett számról hívsz, igyekszem mihamarabb visszahívni!

K: Házhoz is kiszállsz, vagy oda kell vinni a készüléket?
V: Nagygépek esetében a munkát törekszem a helyszínen elvégezni. Kisgépek, és szórakoztató elektronikai eszközök esetében a szervizbe kell hozni a készüléket nyitvatartási időn belül (lásd: kezdőlap), vagy beszállítás kérhető az adott településre vonatkozó szállítási díj ellenében (lásd: Díjtáblázat, .Szolgáltatási terület).

K: Helyben lesz javítva a készülék, vagy el kell vinni?
V: A hiba jellegétől függ. A munkát törekszem a helyszínen elvégezni.

K: Mennyi a kiszállási díj?
V: Az alapdíj (egyszeri kiszállás + hibamegállapítás) mértékét a díjtáblázat tartalmazza. Településenként változó. A szervizbe ügyfél által behozott készülékek alapdíja elengedhető, ha a bevizsgálásra fordított idő kevesebb, mint 15 perc.

K: Érdemes ezt a készüléket még javítani?
V: Környezetünk védelme érdekében mindenképp szükségszerű a javítást előtérbe helyezni egy új készülék vásárlásával szemben, hogy a Földön egyre jobban tornyosuló elekronikai hulladékot lehetőség szerint ne fokozzuk tovább. Viszont az anyagi kérdések megítélése mindenki számára szubjektív. Mérlegelni kell azt is, hogy a készülék milyen régi, milyen állapotben van (csak ránézésre: rozsda, szennyeződés), és mennyire vagyunk az adott típussal megelégedve. Az a tapasztalat, hogy ha a vállalási ár nem több, mint egy hasonló kategóriás új készülék vételárának a fele, ügyfeleim legtöbbször megrendelik a javítást. Bizonyos kisgépek esetében (botmixer, kézimixer, hajszárító, és hasonlók) a javítás leggtöbbször gazdaságtalan, különösen akor, ha a készülék szerkezete roncsolás nélkül nem megbontható. Utóbbi eset átvételkor szemrevételezéssel megállapítható.

K: Garanciális javítást is vállalsz? (gyártói jótállási időn belüli javítás)
V: A szerviz márkafüggetlen, így garanciális munkákat nem tudok vállalni. EZ NEM AZONOS AZ ELVÉGZETT MUNKÁRA VONATKOZÓ JÓTÁLLÁSSAL! (lásd: következő pont)

K: Van garancia a javításra? Mennyi?
V: A Fogyasztóvédelmi Törvény vonatkozó rendelkezései szerint a vállalási ártól (alapdíj + munkadíj + alkatrész ára) függ. 10.000 Ft alatti javításokra jótállási kötelezettség nincs. 10.000 Ft-ot elérő, de 20.000 Ft-ot meg nem haladó munka esetén 3 hónap, 20.000 Ft-ot meghaladó munka esetén 6 hónap.
Továbbá jótállás nem vállalható:
idegen tárgy eltávolítása esetén
tisztítási munkákra
korrózióra
ha a készüléket nem a rendeltetésének megfelelően használják (pl. háztartási mosógép mosodában, mosogatógép kocsmában, stb.)

K: Új készülék beüzemelését vállalod?
V: Igen. Feltétele, hogy a készülék számára kialakított víz, áramellátás a vonatkozó szabványoknak megfelelő legyen. Bojler falra történő felszerelését nem vállalom, kivéve, ha már volt ott egy azonos típusú készülék (pl. Hajdu helyére Hajdu, Ariston helyére Ariston, amennyiben az új készülék űrtartalma nem nagyobba réginél).

K: Facebook oldala van a szerviznek?
V: Igen, https://www.facebook.com/szigszer Kérlek, kapcsolatfelvételre használd inkább a telefonos elérhetőséget (06 30 -166-5364), vagy az online munkafelvételt! Facebookon, Viberen, való megkeresések csak másodlagos prioritásúak.


...és végül gyengébbek kedvéért:

K: Számlaképes vagy?
V: Természetesen, ez nem lehet kérdés.

K: Ez a számlás ára a javításnak?
V: Ez nem kérdés, itt csak számlás ár létezik!

K: Ha egy kicsit megtámogatom, ki tudod úgy tölteni a jegyzőkönyvet, hogy a biztosító lecserélje a készüléket.
V: Valótlant állítani nem vagyok hajlandó, főleg írásban! Még pénzért sem!