Gyakran ismételt kérdések

Ezen a listán gyűjtöttem össze Ügyfeleim által leggyakrabban feltett kérdéseket, és válaszokat rá.

K: Hol található a szerviz?
V: Tahitótfalu, Kossuth Lajos u. 20. (Helyieknek: Önkormányzat utcája, a volt kocsma) Bejárat az épület melletti zöld  kapun, amin a cégtábla is van. Nyitvatartás, lásd: Kezdőlap.

K: Hogyan történik a munkafelvétel / kiszállás?
V: Történhet telefonon a 06 30 639-0681 telefonszámon előzetes időpontegyeztetés alapján, illetve a munkafelvétel felületen kitöltött űrlap segítségével. Ezt követően 24 órán belül fel foglak hívni, és egyeztetünk egy időpontot. Kisgép, illetve szórakoztató elektronikai termék munkafelvétele a szervizben történik nyitvatartási időben (lásd: főoldal), vagy beszállítás kérhető az adott településre vonatkozó szállítási díj ellenében (lásd: Díjtáblázat, .Szolgáltatási terület) .

K: Bankkártyával lehet fizetni a szolgáltatásért? 
V:  Igen.

K: Utólagosan banki átutalással lehet fizetni a szolgáltatásért?
V: Ezzel a fizetési móddal kapcsolatos eddigi rossz tapasztalatok miatt sajnos nem.

K: Nem veszi fel senki a telefont, vagy nem kapcsolható a telefonszám. Miért?
V: A megadott munkafelvételi telefonszám munkanapokon 8-18 óráig hívható. Ez nem kőbe vésett szabály, de ez időn kívül valószínűleg "nem kapcsolható" jelzést kapsz, vagy nem lesz válasz. Munkaidőn kívül javaslom az online munkafelvétel lehetőségét.
Miután egyedül viszem a szervizt, ezért előfordulhat, hogy nem tudom felvenni a telefont, pl. ha pont egy címen vagyok kint. Ilyen esetben szintén az online munkafelvételt javaslom. Amennyiben nem rejtett számról hívsz, igyekszem mihamarabb visszahívni!

K: Házhoz is kiszállsz, vagy oda kell vinni a készüléket?
V: Nagygépek esetében a munkát törekszem a helyszínen elvégezni. Kisgépek, és szórakoztató elektronikai eszközök esetében a szervizbe kell hozni a készüléket nyitvatartási időn belül (lásd: kezdőlap), vagy beszállítás kérhető az adott településre vonatkozó szállítási díj ellenében (lásd: Díjtáblázat, .Szolgáltatási terület).

K: Helyben lesz javítva a készülék, vagy el kell vinni?
V: A hiba jellegétől függ. A munkát törekszem a helyszínen elvégezni.

K: Mennyi a kiszállási díj?
V: Az alapdíj (egyszeri kiszállás + hibamegállapítás) mértékét a díjtáblázat tartalmazza. Településenként változó. A szervizbe ügyfél által behozott készülékek alapdíja elengedhető, ha a bevizsgálásra fordított idő kevesebb, mint 15 perc.

K: Érdemes ezt a készüléket még javítani?
V: Környezetünk védelme érdekében mindenképp szükségszerű a javítást előtérbe helyezni egy új készülék vásárlásával szemben, hogy a Földön egyre jobban tornyosuló elekronikai hulladékot lehetőség szerint ne fokozzuk tovább. Viszont az anyagi kérdések megítélése mindenki számára szubjektív. Mérlegelni kell azt is, hogy a készülék milyen régi, milyen állapotben van (csak ránézésre: rozsda, szennyeződés), és mennyire vagyunk az adott típussal megelégedve. Az a tapasztalat, hogy ha a vállalási ár nem több, mint egy hasonló kategóriás új készülék vételárának a fele, ügyfeleim legtöbbször megrendelik a javítást. Bizonyos kisgépek esetében (botmixer, kézimixer, hajszárító, és hasonlók) a javítás leggtöbbször gazdaságtalan, különösen akor, ha a készülék szerkezete roncsolás nélkül nem megbontható. Utóbbi eset átvételkor szemrevételezéssel megállapítható.

K: Garanciális javítást is vállalsz? (gyártói jótállási időn belüli javítás)
V: A szerviz márkafüggetlen, így garanciális munkákat nem tudok vállalni. EZ NEM AZONOS AZ ELVÉGZETT MUNKÁRA VONATKOZÓ JÓTÁLLÁSSAL! (lásd: következő pont)

K: Van garancia a javításra? Mennyi?
V: A Fogyasztóvédelmi Törvény vonatkozó rendelkezései szerint a vállalási ártól (alapdíj + munkadíj + alkatrész ára) függ. 10.000 Ft alatti javításokra jótállási kötelezettség nincs. 10.000 Ft-ot elérő, de 20.000 Ft-ot meg nem haladó munka esetén 3 hónap, 20.000 Ft-ot meghaladó munka esetén 6 hónap.
Továbbá jótállás nem vállalható:
idegen tárgy eltávolítása esetén
tisztítási munkákra
korrózióra
ha a készüléket nem a rendeltetésének megfelelően használják (pl. háztartási mosógép mosodában, mosogatógép kocsmában, stb.)

K: Új készülék beüzemelését vállalod?
V: Igen.

K: Facebook oldala van a szerviznek?
V: Igen, https://www.facebook.com/szigszer Kérlek, kapcsolatfelvételre használd inkább a telefonos elérhetőséget (06 30 -166-5364), vagy az online munkafelvételt! Facebookon, Viberen, való megkeresések csak másodlagos prioritásúak.


...és végül gyengébbek kedvéért:

K: Számlaképes vagy?
V: Ez nem kérdés. Nálam nincs sumák!

K: Ez a számlás ára a javításnak?
V: Ez nem kérdés, itt csak számlás ár létezik! Nálam nincs sumák!

K: Ha egy kicsit megtámogatom, ki tudod úgy tölteni a jegyzőkönyvet, hogy a biztosító lecserélje a készüléket.
V: Valótlant állítani nem vagyok hajlandó, főleg írásban! Még pénzért sem!