Gyakran ismételt kérdések

Ezen a listán gyűjtöttük össze ügyfeleink által leggyakrabban feltett kérdéseket, és válaszokat rá.

K: Hol található a szerviz? (Facebookon: "ez hol van")
V: Tahitótfalu, Kossuth Lajos u. 20. (Helyieknek: Önkormányzat utcája, a volt kocsma) Bejárat az épület melletti zöld  kapun, amin a cégtábla is van. Személyes készülék átadás / átvétel kizárólag előzetes telefonos időpontegyeztetés szerint történik. 
(A kaputól balra, illetve jobbra található ajtók nem a szervizhez tartoznak, kérjük szervizügyben ne zavarja az ott lakókat, illetve az ott folyó munkát!)

K: Hogyan történik a munkafelvétel / kiszállás?
V: Történhet telefonon a 06 30 639-0681 telefonszámon előzetes időpontegyeztetés alapján, illetve a munkafelvétel felületen kitöltött űrlap segítségével. Ezt követően 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot időpontegyeztetés céljából. Kisgép munkafelvétele a szervizben történik előre egyeztetett időpontban, vagy beszállítás kérhető az adott településre vonatkozó szállítási díj ellenében (lásd: Díjtáblázat, .Szolgáltatási terület). 
FIGYELEM, amennyiben az egyeztetett időpontban az ügyfél nem jelenik meg, nem adunk ki új időpontot!

Nem vállaljuk gyárilag nem bontható, névtelen márkájú, TV-Shopban vásárolt, vagy Lidl, Aldi, Tesco, Auchan sajátmárkás készülékek javítását!

K: Bankkártyával lehet fizetni a szolgáltatásért? 
V:  Igen.

K: Utólagosan banki átutalással lehet fizetni a szolgáltatásért?
V: Csak visszatérő ÉS megbízható ügyfelek számára, vagy azzonnali átutalást biztosító alkalmazással a helyszínen.

K: Nem veszi fel senki a telefont, vagy nem kapcsolható a telefonszám. Miért?
V: A megadott munkafelvételi telefonszám munkanapokon 8-18 óráig hívható. Ez nem kőbe vésett szabály, de ez időn kívül valószínűleg "nem kapcsolható" jelzést kap, vagy nem lesz válasz. Munkaidőn kívül javasoljuk az online munkafelvétel lehetőségét.
Amennyiben nem rejtett számról hív, vissza fogjuk hívni!

K: Házhoz kiszállással történik a javítás, vagy oda kell vinni a készüléket?
V: Nagygépek esetében a munkát törekszünk a helyszínen elvégezni. Kisgépek, esetében a szervizbe kell hozni a készüléket előre egyeztetett időpontban, vagy beszállítás kérhető az adott településre vonatkozó szállítási díj ellenében (lásd: Díjtáblázat, .Szolgáltatási terület). FIGYELEM, amennyiben az egyeztetett időpontban az ügyfél nem jelenik meg, nem adunk ki új időpontot!

K: Helyben lesz javítva a készülék, vagy el kell vinni?
V: A hiba jellegétől függ. A munkát törekszem a helyszínen elvégezni.

K: Mennyi a kiszállási díj?
V: Az alapdíj (egyszeri kiszállás + hibamegállapítás) mértékét a díjtáblázat tartalmazza. Településenként változó. 

K: Érdemes ezt a készüléket még javítani?
V: Jelen gazdasági helyzetben a legtöbb javítás gazdaságosnak minősül. Környezetünk védelme érdekében mindenképp szükségszerű a javítást előtérbe helyezni egy új készülék vásárlásával szemben, hogy a Földön egyre jobban tornyosuló elekronikai hulladékot lehetőség szerint ne fokozzuk tovább. Viszont az anyagi kérdések megítélése mindenki számára szubjektív. Mérlegelni kell azt is, hogy a készülék milyen régi, milyen állapotben van (csak ránézésre: rozsda, szennyeződés), és mennyire vagyunk az adott típussal megelégedve. Az a tapasztalat, hogy ha a vállalási ár nem több, mint egy hasonló kategóriás új készülék vételárának a fele, ügyfeleink legtöbbször megrendelik a javítást. Bizonyos kisgépek esetében (botmixer, kézimixer, hajszárító, és hasonlók) a javítás leggtöbbször gazdaságtalan, különösen akor, ha a készülék szerkezete roncsolás nélkül nem megbontható. Utóbbi eset átvételkor szemrevételezéssel megállapítható.

K: Garanciális javítást is vállalnak? (gyártói jótállási időn belüli javítás)
V: A szerviz márkafüggetlen, így garanciális munkákat nem tudunk vállalni, kivéve a tőlünk vásárolt felújított, vagy outlet készülékekre. EZ NEM AZONOS AZ ELVÉGZETT MUNKÁRA VONATKOZÓ JÓTÁLLÁSSAL! (lásd: következő pont)

K: Van garancia a javításra? Mennyi?
V: A Fogyasztóvédelmi Törvény vonatkozó rendelkezései szerint a vállalási ártól (alapdíj + munkadíj + alkatrész ára) függ. 10.000 Ft alatti javításokra jótállási kötelezettség nincs. 10.000 Ft-ot elérő, de 20.000 Ft-ot meg nem haladó munka esetén 3 hónap, 20.000 Ft-ot meghaladó munka esetén 6 hónap.
Továbbá jótállás nem vállalható:
idegen tárgy eltávolítása esetén
tisztítási munkákra
korrózióra
ha a készüléket nem a rendeltetésének megfelelően használják (pl. háztartási mosógép mosodában, mosogatógép kocsmában, stb.) Részletek az ÁSZF-ben

K: Új készülék beüzemelését vállalják?
V: Igen. Feltétele, hogy a készülék számára kialakított víz, áramellátás a vonatkozó szabványoknak megfelelő legyen. Bojler falra történő felszerelését, illetve egyéb fúrás, vésés, stb-vel járó munkát nem vállalunk!

K: Facebook oldala van a szerviznek?
V: Igen, https://www.facebook.com/szigszer Kérjük, kapcsolatfelvételre használja inkább a telefonos elérhetőséget (06 30 639-0681), vagy az online munkafelvételt! Facebookon, Viberen, való megkeresések csak másodlagos prioritásúak, célba érésük nem garantált!

K: Számlaképes a szolgáltatás?

V: Minden munkáról számla kerül kiállításra. Akkor is, ha nem kér.

K: Ez a számlás ára a javításnak?
V: Kizárólag számlás ár létezik!